Kalem


Kalemimdeki gözyaşı akar mürekkeb ile
Nağme olup satır satır dökülür 
Aşk ile isyan ile  gelir dile. 

Hal ile ona sırdaş olmuş kitap bile isyan eder rabbisini bilmez
Zalim ve de zalimlere feryat eder Rabbisine
Yarab bu zalimleri kahret diye
Cevap verir kitap ve mürekkeb
Rahmanın ayetiyle kuvvet bulup dile gelir peygambberin sözünde

Kılıç gibi keskin olurum,alimlerin dilinde
Dua olurum Ah olurum mazlumların gönlüyle
Çekerim kınımdan akıtırım mürekkebimi Zehir olurum 
İşde o an keserim zalimin dilini ve de nefesini
Aşk ile akıtıp mürekkebimi kelam olurum
Okunurum gönüllerde muhabbet olurum
Hak Aşığı veliler meclisinde sohbet olurum

Şahlandırırım mücahitleri ,zalimlere cellat olurum.
Akıtırım ihtişamla mürekkebimi buluşurum kağıt ile ferman olurum padişahın dilinde
Vezirlerin elinde hüküm olurum
Hakimlerin hükmünde tıkarım zalimleri kodese

Birde gayet narin olurum mürekkebimde ince ince işlerim hattat'ın hat ilminde
Bazen latif olurum,bürünürüm el-latif ismiyle
Bazende şiddetli bir tokat olurum,zalimin yüzünde işlenirim celal ismiyle
Ey bedbaht! Zalimleri kılıç kesmez kalem keser
Size karşı duracak mürekkebim bitmez.
Bana Rabbim yeter İLHak ile
Ondan alırım kuvvetimi,akıtırım mürekkebimi
Yazarım KURAN kelamı ile
Veririm size en güzel cevabı kokuşmuş beyninize

Asırlar boyunca verdim dersinizi  size
Tarihle uslanmazmısınız,halen inat edersiniz küfrünüz ile
Bir garip kalem iken ,isyan ederim delicesine
Mürekkebim ve ben ineriz her işin incesine
Bütünleşiriz şairirn ilham dolu gönlünde
Veririz cevabımızı biz her zaman bu zalimlere ve de küfre
Sana feda olsun yarabbi
Mürekkebim ve ben 
Selam olsun sana
Sana ve o yüce Resulüne
Hamdımız ve övgümüz hep sana
Salat ve selamımız Habib-i kibriyana

14 yorum:

ismet at: 19 Nisan 2011 02:51 dedi ki...

bu yazılanlar kağıtta kalemde kalmıyordur umarım.

kübra at: 19 Nisan 2011 03:04 dedi ki...

seviyeli olalım lütfen ....

ismet at: 19 Nisan 2011 03:06 dedi ki...

bakın kübra hanım ben burda seviyesizlik görmüyorum kişinin fikirlerini dile getirmesi mi seviyesizlik!!!!!!!!!!!

kübra at: 19 Nisan 2011 03:11 dedi ki...

ay uğraşamıycam sizinle ne haliniz varsa artık

ismet at: 19 Nisan 2011 03:12 dedi ki...

tabi zoru görünce cevap veremezsiniz ve avukatlık yapamazsınız :)

ismet at: 19 Nisan 2011 03:14 dedi ki...

ben sadece düşüncemi söyledim insanoğlu şaşar beşer önemli olan bu yazıları yazmak değil hayatı böyle yaşamak demek istediğim buuuuu .........

{ şim@l } at: 19 Nisan 2011 03:32 dedi ki...

ismet bey herkes yaptıklarından yada yapamadıklarından mesuldür,bu kişinin kendi tercihidir.
öyle hesab sorar gibi yorum yapmışsınız,bende derimki umarım sizin içinde'bu yazılanlar kağıtta kalemde kalmıyordur'...

{ şim@l } at: 19 Nisan 2011 03:35 dedi ki...

Kübra hanım samimiyetiniz ve müdafa eder tutumunuz için tşk ederim .
lakin bırakalım herkes fikrini özgürce yazssın...
Elbetteki terbiye sınırları içersinde olmak kaydıyle....

ismet at: 19 Nisan 2011 03:40 dedi ki...

sayın şimal hanımefendi dikkatinizi çekerim ben daha bişey yazmadım ;)

{ şim@l } at: 19 Nisan 2011 03:57 dedi ki...

Daha neyi yazıcaksınız ki?
tamam eleştiride bulunabilirsiniz ama lütfen bunu abartmıyalım...
ayrıca tarafımdan mesajınız alınmıştır.
Vee dikkatimden kaçan bir şey de yok ,asıl siz kaçan dikkatinizin peşinden gidin...

ismet at: 19 Nisan 2011 04:00 dedi ki...

ben gittimde hanımefendi yok oldu bir anda napalım başka bahara artık kusura bakmayın sayfanızı meşgul ettim ama düşüncelerimi kendime saklayamıyorum napiiiiim

Adsız at: 7 Mayıs 2011 17:22 dedi ki...

oldukça etkileyici bir şiir.Kemal bey yüreğinize sağlık. asude :)

Adsız at: 10 Mayıs 2011 14:18 dedi ki...

sayın şimal hanımefendi aynıl merriy ne demek;açıklarsanız sevinirim.ayrıca bu şiirleri yazan şahsiyetin şiir kitapları varmı? internetten araştırdım sadece sizin bloğunuzdan çıkıyor.beyfendinin kendine ait bloğu varmı? EROL

Adsız at: 11 Mayıs 2011 04:56 dedi ki...

kalem çok hissli yazılmış bir şiir,son günlerde okuduğum en etkileyici şiir.yazan kişi bunları yaşayan biri olmasa bu tarz bir yazıyı kolay kolay kaleme dökemez.a.kemal bey samimiyetimle söylüyorum yüreğinize ve ellerinize sağlık. rüveyda çalık